Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2018 01:17 - Вятър с порив прилъстен
Автор: rygit Категория: Изкуство   
Прочетен: 206 Коментари: 0 Гласове:
0




Вятър с порив приластен

 

Преди да съмне… ей така духах си и си летях…
и в ранна здрачина
нещо в далекото сякаш че съзрях.

Хълм със параклис – насред поляна. А до него…!?  Жена се къпе сама във росата,
в нежност пеперудена обляна.

Мислех да не се закачам. И да я подмина.
Все пак вятър - е от мъжки род,
а с жена - и то такава… и бяхме си само  двамина…

 Но тя ме погледна нежно, изгарящо и чаровно
… да щ устоя, уви не успях - дъх притаих!
Стана ми лилаво, даже съдбовно…
И росата от тялото женско бързо и страстно напих. 

На ласките мои тя споделено отвърна…
и беше обилно!
С целувки въздушни обсипа ме нежно…
и беше гальовно!
С душа и сърце прегърна ме силно…
и беше любовно! 

И хубаво беше!
И много повече и от добре.
Брей тази чаровница омайна,
дали бе истина, или визия нетрайна?
И от где ли се взе? 

Оставих я там! Любена, доволна и морна –
в тучната зелена трева,
понесох се с вой утолен над полята…
но с радост дълго щ галих косата –
и тутакси  слънцето бавно изгря! 

 


Тагове:   вятър,   порив,   rygit,   прилъстен,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rygit
Категория: Изкуство
Прочетен: 134626
Постинги: 104
Коментари: 47
Гласове: 95
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930